امسال برای اولین‌‌بار مردم شهرستان بم با راه‌اندازی موکب حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) میزبان زائران پیاده‌روی حسینی از کشور پاکستان، افغانستان و استان سیستان و بلوچستان بودند.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۷۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، امسال برای اولین‌ بار مردم شهرستان بم با راه‌اندازی موکب حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) میزبان زائران پیاده‌روی حسینی از کشور پاکستان، افغانستان و استان سیستان و بلوچستان بودند.

حجت‌الاسلام رسول میرزاده خادم موکب حضرت ابوالفضل (ع) بم در خصوص خدمات‌رسانی این موکب به خبرنگار فارس گفت: بنای اولیه راه‌اندازی این موکب توسط تعدادی از جوانان بمی گذاشته شد و به محض اینکه موکب راه‌اندازی شد مردم همکاری‌های بسیار خوبی داشتند و کمک‌های مادی و معنوی متعددی کردند.

وی با بیان اینکه ما روزانه بین ۳ تا ۴۵۰۰ پرس غذا بین زائران توزیع می‌کردیم که اکثرا زائران از کشور پاکستان و استان سیستان و بلوچستان بودند، بیان کرد: خوشبختانه زائران رضایت خوبی از خادمیت موکب داشتند.

میرزاده خاطرنشان کرد: هر وقت مردم در انجام اموری پای وار باشند قطعا ما نتایج خوبی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه جوانان مومن و متدین شهرستان بم در انجام امور دینی و مذهبی فعالیت خوبی دارند، تصریح کرد: ما حدود ۲۰ روز به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای راه‌اندازی موکب و خدمت به زائران امام حسین (ع) بودیم.

میرزاده با اشاره به حضور و پذیرایی زائرانی از کشور افغانستان در موکب بم عنوان کرد: نکته جالبی که ما در این موکب شاهد بودیم حضور زائران اهل تسنن از استان سیستان و بلوچستان بود که ما توفیق خدمتگذاری به آنها را داشتیم.

ارسال نظرات