در جمع دانش آموزان بسیجی مهریز مطرح شد:

انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است

مسئول حوزه علمیه شهرستان مهریز در جمع دانش آموزان بسیجی بیان داشت: دشمنان در آستانه چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صدد ناکارآمد جلوه دادن این نظام هستند در حالی این نظام و این انقلاب ثمره خون هزاران شهید از جمله شهدای دانش آموز است و اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۴۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام و المسلمین زارع مسئول حوزه علمیه شهرستان مهریز در جمع دانش آموزان بسیجی شهرستان در آغازین روز از هفته بسیج دانش آموزی بیان داشت: دشمنان در آستانه چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صدد ناکارآمد جلوه دادن این نظام هستند در حالی این نظام و این انقلاب ثمره خون هزاران شهید از جمله شهدای دانش آموز است و اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است.
حجت الاسلام زارع افزود: هفته بسیج دانش آموزی یادآور شهادت یک دانش آموز به نام شهید محمد حسین فهمیده است که شهادت برای نظام ما یک ارزش است و دلیل اصلی دشمنی‌های نظام سلطه با محوریت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، پایبندی نظام و مردم به همین شعار‌ها و ارزش‌ها است.
مسئول حوزه علمیه شهرستان مهریز تصریح نمود: در چهل سال گذشته، ملت ایران بر همین مبنا و اساس، بر توطئه‌هایی چون؛ کودتاها، غائله تجزیه‌طلبی، تروریسم داخلی مورد حمایت بیگانه، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی، فتنه‌های بزرگی، چون فتنه ۸۸ و جنگ‌های نیابتی و گروهک‌های تروریستی تکفیری در منطقه، غلبه کرده است.  اکنون شعار‌های اصلی انقلاب و ارزش‌های بنیادین انقلاب، پس از چهل سال، نه تنها فراموش نشده، بلکه مورد توجه جدی نظام، رهبری و توده‌های مردم است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار