مسئول موکب مردمی شهید الحسناوی لرستان در شهر کربلا، گفت: روزانه حدود ۷۰۰ زائر از استان‌های مختلف کشور در موکب مردمی شهید الحسناوی لرستان اسکان داده شده و به همین تعداد نیز در هر وعده غذا طبخ می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۸۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسین نجفی‌راد، مسئول موکب مردمی شهید الحسناوی استان لرستان در شهر کربلای معلی،  در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه با همت و تلاش جمعی از دوستان حزب‌الهی شرایط برپایی موکبی برای اسکان زوار حسینی در شهر مقدس کربلای معلی مهیا شد.گفت: ۲۰ نفر از جوانان خرم آبادی خادم این موکب هستند وخیرین بخش زیادی از مایحتاج مربوط به پذیرایی از زوار را تامین کردند.
نجفی‌راد با اشاره به این‌که هر روز حدود ۷۰۰ زائر را در این موکب اسکان داده و به همین تعداد نیز در هر وعده غذا طبخ می‌کنیم، اظهارکرد: زوار موکب تنها از استان لرستان نیستند بلکه از تمام استان‌های کشور زائر داریم.
مسئول موکب مردمی شهید الحسناوی استان لرستان در شهر کربلای معلی با بیان این‌که برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای مسابقاتی با طرح سؤال و اهدای جوایز، پرده‌خوانی داستان کربلا از مجوعه کارهای فرهنگی موکب است که با استقبال چشم‌گیری روبه‌رو شده، افزود: روزانه در ایستگاه صلواتی جنب موکب با انواع نوشیدنی از زوار پیاده روی اربعین حسینی پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات