۳۰۰۰ زائر در موکب جوادالائمه (ع) لرستان در کربلااسکان و پذیرایی شد

مسئول موکب حضرت جوادالائمه (ع) لرستان در کربلا گفت: اسکان و پذیرایی بیش از ۳ هزار زائر اربعین حسینی در این موکب انجام شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۸۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا داوری  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این توفیق نصیب خادمان موکب شد که در سومین سال متوالی پذیرای عاشقان و زائران امام حسین (ع) در شهر مقدس کربلا باشیم، اظهار داشت: امسال پذیرای بیش از ۳ هزار نفر از زائران حضرت امام حسین (ع) در شهر مقدس کربلا بودیم که به‌طور میانگین هر شب قریب به ۵۰۰ نفر را اسکان دادیم و در سه وعده غذایی توانسته ایم پذیرایی از این عزیزان را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در طول این مدت باهمت دوستان در واحد فرهنگی توانستیم برای زائران برنامه ها و فعالیت‌های فرهنگی متعددی را داشته باشیم.

مسئول موکب حضرت جوادالائمه (ع) لرستان در کربلا خاطرنشان کرد: برپایی نماز جماعت، برگزاری مراسم روضه خوانی، سینه زنی و عزاداری و همچنین استفاده از سخنرانان استانی و کشوری و برگزاری ایستگاه صلواتی و ... از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده بود.

داوری یادآور شد: از استان های مختلف کشور پذیرای زائرین بودیم و همچنین میزبان تعدادی از زائرین و شیعیان از کشور های مختلف بوده و از آنان پذیرایی کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات