خبرهای داغ:
در بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج)از لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) مطرح شد:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: افزایش سطح معنویت و کاهش آسیب‌ها در مناطق عملیاتی جنوب شرق باید مورد توجه رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین(ع) قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۲۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت‌الله صادقی صبح روز گذشته در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: لشکر مقدس امام حسین (ع) جایگاه رفیع شهدای بزرگ ۸ سال دفاع مقدس است و فرماندهان کنونی لشکر نیز با داشتن روحیه جهادی و جوانگرایی راه شهید خرازی را به خوبی ادامه می‌دهند.

وی به تقدس لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اشاره و تصریح کرد: این لشکر مقدس همان طور که در زمان ۸ سال دفاع مقدس با وجود سرداران بزرگی همچون شهید حسین خرازی نقش به‌سزایی را در پیروزی جبهه اسلام ایفا کرد هم اکنون نیز باید از این استعداد در منطقه عملیاتی جنوب شرق به خوبی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: افزایش سطح معنویت و کاهش آسیب‌ها در مناطق عملیاتی جنوب شرق نیز باید مورد توجه رزمندگان این لشکر مقدس واقع شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل پیراسته نماینده ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) نیز در این نشست اظهار داشت: این لشکر مقدس با در اختیار داشتن گردان‌های امام حسین (ع) در اکثر شهرستان‌های استان اصفهان، فعالیت در منطقه عملیاتی جنوب شرق و همچنین ستاد مرکزی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) یکی از پرجمعیت‌ترین و پروسعت‌ترین یگان‌ها در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: امروزه تا ۵۰ درصد فعالیت لشکر امام حسین (ع) با قشر بسیج است و باید نگاه راهبردی نسبت به قشر بسیج افزایش یابد، ضمن این‌که تعامل با سپاه صاحب الزمان (عج) نیز یکی از اولویت‌های لشکر است.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) نیز در این دیدار اظهار داشت: این لشکر مقدس با در اختیار داشتن ده‌ها گردان رزم و امام حسین (ع) آمادگی لازم و همبستگی را برای دفاع از مرز‌ها وکیان اسلامی دارا است.

وی به تشریح منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: این منطقه با توجه به این‌که یکی از مناطق محروم کشور محسوب می‌شود دارای مشکلات فراوانی است و لشکر مقدس امام حسین (ع) برنامه‌های مختلفی را برای محرومیت‌زدایی و از بین بردن فقر در منطقه را در دستور کار خود دارد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) افزود: هدف اصلی این لشکر را تنها مبارزه با گروه‌های تروریستی نیست بلکه بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، نابودی اسرائیل هدف نهایی رزمندگان لشکر عملیاتی امام حسین (ع) محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها