مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و فرا رسیدن سالگرد شهادت محمدحسین فهمیده گفت: شعار امسال هفته دانش آموزی"دانش آموز انقلابی ،مدرسه انقلابی" است.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۲۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

هادی توفیقی با اشاره به اینکه هفتم تا سیزدهم آبان ماه جاری با عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است، تصریح کرد:مجموعه ای از برنامه ها و فعالیت ها توسط بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش انجام می شود.

وی هفتم آبان ماه سال جاری را که نخستین روز هفته بسیج دانش‌آموزی بوده است، با  "عنوان اخلاق و پایداری" اعلام نمود و خاطرنشان کرد: نواختن زنگ ایثار و شهادت در آیین صبحگاه سراسری ایثار و شهادت  و مسابقه دو میدانی رهروان شهدا،و برگزاری نشست های بصیرتی با عناوین"استکبار ستیزی،حمایت از تولید ملی،دستاوردهای چهل ساله انقلاب و دانش آموزان انقلابی" از برنامه های این روز می باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از برنامه های هشتم آبان ماه تشکیل هیأت های دانش آموزی در مکان های مذهبی شهر خبرداد و عنوان کرد: شعار روز سوم این هفته  "دانش آموز بسیجی ،خلاقیت و نو آوری" که طی دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) انجام می شود.

توفیقی افزود:  از دیگر برنامه های هفته دانش آموزی ثبت نام دانش آموزان در مسابقات علمی پایا،عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا،نشست های بصیرتی تحت عنوان رهبر کوچک،حضور دانش آموزان در نمازجمعه ،یادواره شهدای درون مدرسه ای،پدافند غیرعامل،زنگ استکبارستیزی در مدارس و حضور گروهان رژه رونده در مسیر راهپیمایی از اهم برنامه های این هفته محسوب می شود.

وی با اعلام اینکه در ۱۰۷۰ مدرسه دفاتر بسیج دانش آموزی فعال مستقر است تصریح کرد: بیش از ۷۰هزار دانش آموز در مدارس استان در بسیج دانش آموزی عضویت دارند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: هدف اصلی بسیج دانش آموزی کمک به آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادی عنوان کرد .

این مقام مسئول از ۴۱۷دانش آموز دفاع مقدس در زنجان خبر داد و ابراز داشت: همزمان با روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز  راهپیمایی  ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان و مردم ساعت ۹ و نیم صبح آغاز می شود .

گفتنی است مسیر راهپیمایی از چهارراه امیرکبیر تا سبزه میدان می باشد.

ارسال نظرات