رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان خبر داد:

سپاه پیش قراول کمک به توسعه صنعتی و اشتغال در استان می شود

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح در 2 زمینه قادر به کمک اثرگذار به صنعت استان خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۶۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص نشست دو جانبه با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در این نشست بیشترین دغدغه فرمانده جدید سپاه فتح را در اشتغال جوانان دیدم اظهار کرد: سردار خرمدل تاکید زیادی بر همکاری سپاه با دستگاه‌هایی دارد که در امر اشتغال فعال هستند.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان با اشاره به تسهیل‌گری که سپاه فتح در دوره جدید برای کمک به امر اشتغال مد نظر دارد افزود: این امر با توجه به ظرفیت‌هایی که سپاه در ابعاد مختلف از جمله در بعد نیروی انسانی تلاشگر و جهادی دارد اتفاق خواهد افتاد.

وی دغدغه اصلی مسؤولان کشور به خصوص رهبری معظم انقلاب و رئیس جمهور را اشتغال جوانان دانست و گفت: در نشست با سردار خرمدل قرار بر این شد که نشست‌های ما و سپاه به صورت تخصصی و مستمر برگزار شود تا با ایجاد انگیزه بیشتر و استفاده از خرد جمعی و استفاده از توان یکدیگر بتوانیم به ایجاد اشتغال بیشتر در استان کمک کنیم.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان در پاسخ به این سؤال که سپاه چگونه و در چه حوزه‌هایی می‌تواند به صنعت استان کمک کند اظهار کرد: سپاه در حوزه علمی و تحقیقاتی و پژوهشی به دلیل ارتباط نزدیک با مراکز علمی و تحقیقاتی و پژوهشی می‌تواند یاور صنعت استان باشد به این ترتیب که صنعت استان را به این مراکز وصل کند.

وی به کمک دیگری که سپاه می‌تواند به صنعت استان داشته باشد اشاره کرد و گفت: در زمینه زیربنایی و تسهیلات تکمیل کننده سپاه قادر به همکاری با ما خواهد بود به این ترتیب وقتی در جا‌هایی طرحی ایجاد می‌شود و ما نیاز به کمک‌های جانبی و اندک برای ایجاد تاسیساتی در کنار طرح‌های بزرگ داریم تسهیلات و کمک‌های سپاه بسیار کارساز و مؤثر در رونق تولید و ایجاد اشتغال خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کمک‌های سپاه به رونق تولید و اشتغال را بسیار خوب دانست و با قدردانی از همکاری فرماندهان سابق اظهار کرد: فرمانده جدید سپاه فتح با انرژی و تفکر خلاقانه‌ای که دارد قادر به همکاری و گره‌گشایی در بسیاری از مشکلات استان خواهد بود که در آینده خبر‌های خوشی از رهگذر این همکاری و تعامل خواهید شنید.
ارسال نظرات