بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان بمناسبت یوم الله 13 آبان 97
کد خبر: ۹۰۷۲۷۷۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان بمناسبت یوم الله 13 آبان 97

تاریخ ایران مشحون است از دسیسه ها و دشمنی های استکبار جهانی و هر ورق آن برگ خونینی است از نقشه های شومی که گاه از آستین شاه ملعون در کودتای 28 مرداد خارج گردید، گاهی پلاک شهیدی شد از زخمهای هشت سال دفاع مقدس در هر کوی و برزن، گاهی موشکی شد در دل آرزوهای طفلی معصوم در آسمان خلیج فارس و گاهی گلوله ای بر سینه دانش آموزی معترض به حکومت فاسد و خونخوار در سیزده آبان 57 و اکنون نیز دندانهای خود را که با دلارهای نفتی سعودی و نیرنگهای صهیونیست تیز نموده با تمام توان در منظر جهانیان به نمایش گذاشته و در دشمنی خود از هیچ حربه ای دریغ ندارد.

آمریکا امروز تمام ظرفیت های منطقه ای و بین المللی خود را به کار گرفته تا شاید بتواند کینه چندین ساله خود را از فرزندان عاشورایی امام و رهبری که بارها ضربه شصت آنها را از قلب تهران در لانه جاسوسی تا اعماق خلیج فارس با تمام وجود درک نموده خالی کند و در این راستا از هیچ تلاشی چه مستقیم با اعمال تحریم های خلاف قوانین و حقوق بین الملل و چه غیرمستقیم با نا امن کردن منطقه از طریق به خاک و خون کشیدن هزاران بی گناه غیرنظامی در سوریه، عراق، افغانستان، یمن و... فروگذار نمی کند.

آنچه روشن است دولتمردان آمریکا از یک اصل بدیهی غافل مانده اند. ملتی که شعار هر روزه اش " هیهات من الذله" بوده و در مکتب آزادگی و شهادت طلبی آقا اباعبدالله الحسین (ع) تلمذ نموده هیچ گاه عرصه سیمرغ را به کرکس ها واگذار نخواهد کرد و کوچکترین هدف این ملت شهید پرور گام برداشتن در محور فروپاشی نظام سلطه است که ان شاء الله با درایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در آینده ای نه چندان دور محقق خواهد شد.

سازمان بسیج فرهنگیان کشور ضمن ابراز انزجار از خوی استکباری آمریکا و ایادی منطقه ای، اعلام می دارد فرهنگیان بسیجی دوشادوش سایر اقشار و گروهها با تمام توان در همه عرصه های ضد استکباری از جمله مراسم شکوهمند یوم الله سیزهم آبان حضور چشمگیر خواهند داشت و از همه برادران و خواهران مخصوصا فرهنگیان عزیز نیز جهت حضور دعوت بعمل می آورد.

آبان ماه 1397

ارسال نظرات