مسئولان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با امام جمعه موقت شهرستان لنده دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۸۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت دانش آموزشهید محمد حسین فهمیده امروز مسئولان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه مقاومت بسیج لنده با امام جمعه موقت شهرستان لنده دیدار و گزارشی از روند فعالیت‌های این حوزه را ارائه کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزشهید محمد حسین فهمیده و همه شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: روحیه انقلابی دانش آموزان ما در همان روز‌های اولیه انقلاب چنان مشهود بود که بیشتر اعلامیه‌ها از طریق همین دانش آموزان انقلابی در منازل و مدارس توزیع می‌شد.

وی افزود: دانش آموزان همواره به عنوان پیشتازان عرصه‌های دانش و جنگ بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید والامقام از جمله شهید محمد حسین فهمیده که امام خمینی (ره) آن را رهبر این انقلاب خطاب کردند که نشان دهنده بصیرت، تقوا و ولایت مداری دانش آموزان است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: امروز نیز دانش آموزان ما با همان روحیه انقلابی در سنگر تعلیم و تربیت در حال تقویت اراده پولادین خود برای کسب قله‌های پیشرفت در کسب علم و دانش هستند.

الهی نیا تاکیدکرد: تقویت روحیه انقلابی و دمیدن روح ایثار و فداکاری در دانش آموزان می‌تواند آنان را برای یک مبارزه علمی و عملی با دشمنان در سنگر دانش آماده‌تر سازد و با توان افزایی در حوزه علم دانش سیلی محکمی به دهان دشمنان بکوبند.

وی از تلاش‌ها و فعالیت‌های خوب حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده به خصوص سرهنگ پاسدار سید امرالله رخشا به طور ویژه قدردانی کرد و برای همه بسیجیان به خصوص اعضای بسیج دانش آموزی آروزی موفقیت و سربلندی را خواستار شد.
ارسال نظرات