امسال هم همه رفتند و با امام خوبیها بیعت کردند، همه رفتند تا ثابت کنند اگر آن زمان بودند امام حسین (ع )را تنهانمی گذاشتند
کد خبر: ۹۰۷۲۸۰۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اربعین سفر عشق است ،وقتی در جاده راه می روی چشمانت به یک کودک می افتد که دارد خرما پخش میک ند ودانه دانه ایی که از خرماها برداشته می شود کودک زیر لب می گوید لبیک یا حسین.

اربعین آمد و دوباره جامانده ام از کاروان عشق


به راهت ادامه می دهی خوب که دقت میکنی می بینی که هر زائر به یاد یک شهید قدم بر می دارد چرا که همین شهدا یک روزی در همان سرزمین قدم زدند و اشک ریختند.


ای دشمن خیالت را راحت کنم تازمانی که نفس در سینه دارم در اربعین پیاده میروم به سمت کربلا تا به تو ثابت کنم که هیچ چیزی نمی تواند مار را از هدفمان دور کند.


خوشا به غیرت شما ملت سرافراز ایران شما امسال هم یک مشت بزرگی بر دهان آمریکای جنایت کار و برتمامی دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی زدید.


شما ثابت کردید که همیشه گوشتان به دهان رهبر عزیزمان هست و پای انقلاب ثابت قدم هستید و هیچ تحریمی شمارا از امام حسین (ع)دور نخواهد کرد .


شما در پیاده روی اربعین حماسه ایی آفریدید که تمام سلیبرتی هایی که می خواستد تفرقه بین عرب وعجم  بیاندازند لرزه به اندامشان بی افتد.


در پیاده روی اربعین امسال هم خیلی از شهدا هم با ما همسفر شدند هر ستونی را که رد می کردیم تصاویر زیبای شهدای مدافع حرم را می دیدیم که با نگاهشان به شما سلام می کردند خوشا به سعادت آنهایی که رفتندو خودرا فدایی بی بی دوعالم کردند، نگذاشتند حتی گلوله ای از طرف حرامیان به سمت حرم حضرت زینب (س )شلیک شود .


لبیک یا حسین

 

خبرنگار بسیجی:شمایلی

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها