نماد قدرت کشور استفاده از تمام ظرفیت هاست/ بهبود راه از عوامل توسعه کشور است

اسلامی گفت: کشور ما قدرتمند بوده و تنها بودجه قدرت ما نیست بلکه اقتدار ما استفاده از تمام ظرفیت‌ها است که امیداریم با توکل به خدا و استفاده بهینه از امکانات و همه ظرفیت‌ها بتوانیم تحولی در زندگی مردم ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۱۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد اسلامی شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: رئیس جمهور نسبت به حجم پروژه‌های نیمه تمام راه روستایی و مسکن دغدغه دارند و از اقداماتی که باید تا کنون اتفاق می‌افتاد اما صورت نگرفته گله‌مند هستند که امیدواریم با پیگیری بتوانیم مسائل و مشکلات را رفع کنیم.

وی افزود: مازندران به هیچ فکر متفاوتی نیاز ندارد و اگر این مسیر را برویم شکوفا می‌شود و شاهد پیشرفت خواهیم بود که درحوزه راه قطعا حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

استاندار سابق مازندران بیان کرد: مردم مازندران مردمی توانمند بوده که حق دارند پیشرفت را ببینند و لمس کنند که با تشکیل هیئت امنای بنیاد توسعه مازندران به صورت سهامی عام خود مردم برای پیشرفت استان ورود و از این محل درآمد کسب کنند.

اسلامی گفت: کشور ما قدرتمند بوده و تنها بودجه قدرت ما نیست بلکه اقتدار ما استفاده از تمام ظرفیت‌ها است که امیداریم  با توکل به خدا و استفاده بهینه از امکانات و همه ظرفیت‌ها بتوانیم تحولی در زندگی مردم ایجاد کنیم.

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی استاندار سابق  مازندران و وزیر فعلی راه و شهرسازی، خطاب به اسلامی، گفت: قبلا به عنوان استاندار برای یک استان و اکنون به عنوان وزیر به کل کشور خدمت می‌کنید که تلاشتان بیشتر و قطعا اجرو ثوابتان نیز بیش از قبل خواهد بود.

وی افزود: راه یکی از عوامل توسعه در کشور بوده زیرا تمام تردد و رفت و آمدها از این طریق است که با مدیریت درست وزیر جدید راه و شهرسازی امید است جاده‌ها اصلاح و شاهد کاهش تصادفات باشیم.

وی بیان کرد: استانداری نباید مکان سیاسی و باندی شود و هر فردی که صاحب این منصب شد ادامه دهنده راه استاندارقبلی باشد تا شاهد پیشرفت استان باشیم.

طبرسی گفت: برای همه مسئولان و خدمتگزاران دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق داریم و امیداریم بتوانند با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها مایه خوشحالی مردم شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار