سرهنگ علیزاده: امروز سمت و سوی دشمن رسانه است و ما نیز باید مقابله کنیم؛ رسانه کار بسیار سختی برعهده دارد و کارشان کمتر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیست.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۲۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ ابوالفضل علیزاده  در نشست با خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه از زمان تشکیل بسیج به فرمان امام راحل(ره) در سال 58 همه قشری در پایگاه محلات به فعالیت می‌پردازند، اظهار داشت: به مرور زمان این پایگاه‌ها تشکیلاتی تر شده و اقشار مختلفی براساس نیاز چون بسیج رسانه، دانشجویی و کارمند شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه همه این اقشار بر مبنی اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و به منظور حفظ آن گام برمی‌دارند، تصریح کرد: بسیج در همه جاها، نهادها و سازمان‌ها ورود یافته و هر جایی که نیاز بود ورود یافته است به طوری که امروز نه تنها در کشور بلکه در دنیا از این قشر نام می‌برند.

علیزاده در ادامه اظهار داشت: در حوزه رسانه نیز با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن برای نابودی آن گام برداشته است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه محمودآباد با بیان اینکه دشمن در این سال‌ها با ترفندهای متعدد تحریم اقتصادی، جنگ روانی و شبیخون فرهنگی سعی در نابودی نظام جمهوری اسلامی داشت، گفت: دشمنان از رسانه برای جنگ روانی استفاده بردند و با شکل‌گیری شبکه‌های مجازی و ترویج شبیخون فرهنگی بر این امر بیشتر دامن زدند.

وی ادامه داد: امروز سمت و سوی دشمن رسانه است و ما نیز باید مقابله کنیم؛ رسانه کار بسیار سختی برعهده دارد و کارشان کمتر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیست.

علیزاده با بیان اینکه دشمن روی اعتقادات دینی و فکری برنامه‌ریزی می‌کنند، افزود: امروز نیاز است در حوزه رسانه کار انجام شود و با برگزاری کارگاه آموزشی و شناسایی افراد علاقمند به حوزه رسانه فرهنگ‌سازی شود.

وی از تشکیل و راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه با حضور فعالان رسانه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: این هیئت به منظور شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی فعالیت می‌کند تا با ارائه راه‌کارها و ایده‌ها به رفع این معضلات در سطح شهر بپردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها