خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه ی مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام):
محمدرضا شریفی گفت : با هدف ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برنامه ها و فعالیت های آموزشی در سطح رده های این ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۲۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند : ((معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نداریم هر کسی که در این راه تلاش کند آمر به معروف است و حفظ عزت و آبروی ملت ایران بزرگترین  معروف است ،گفت : از ابتدای سال تا کنون برنامه های متنوعی در خصوص ترویج و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح رده  های مقاومت این ناحیه انجام شده که بحمدالله ، بازخورد بسیار خوبی داشته است.

شریفی افزود : مهمترین این برنامه ها برگزاری کارگاه های آموزشی ، همایش ها،جلسات و نشست های تخصصی و اجرای برنامه های تذکر لسانی در سطح شهر اصفهان ، برگزاری مسابقات فرهنگی در این خصوص، تهیه و چاپ نشریه و گاه نامه ، کتابچه های تخصصی احکام ، احادیث و گفتمان ولایت بوده است .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین استانی،شهرستان و اقشار بسیج در راستای پیشبرد اهداف امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های این قرارگاه بوده است.

شریفی در پایان گفت : انشاالله با همکاری و تعامل مسئولین امیداست در آینده گام های موثرتری در راستای اقامه ی این دو فریضه ی فراموش شده الهی برداشته شود.

 

 

ارسال نظرات