فرمانده بسیج دانش آموزی بردسکن بیان داشت: همه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با رویکرد «دانش آموز انقلابی» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۵۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
سرهنگ پاسدار فریدون مزینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی گفت: همزمان با اربعین حسینی و تقارن این مناسبت بزرگ اسلامی با آغاز هفته بسیج دانش آموزی ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح مدارس شهرستان بردسکن برگزار می‌شود.
 
وی به برگزاری همایش نخبه‌های دانش آموزی، اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس، بیان سخنرانی و خاطرات شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و دو میدانی، اجرای پدافند غیر عامل و اجرای مسابقات نقاشی و همچنین برگزاری یادواره شهدا در این هفته اشاره کرد.
 
فرمانده بسیج دانش آموزی بردسکن با توجه به همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجرای طرح شهید بهنام محمدی افزود: همه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با رویکرد دانش آموز انقلابی خواهد بود.
 
وی حضور با صلابت و با شکوه مردم و دانش آموزان را در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان مورد اشاره قرار داد و گفت: الگوی دانش آموز بسیجی، شهدای دانش آموز هستند لذا در این هفته باید تلاش کنیم تا اهداف بسیج و تفکر بسیجی را در مدارس تبیین نماییم و یکی از راه‌های آن توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و عاشوراست.
 
مزینی با تاکید بر این که روز ۸ آبان روز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی است؛ افزود: حضور پررنگ فرماندهان بسیج دانش آموزی و دانش آموزان در برنامه‌های مختلف در پویایی برنامه‌های این هفته تاثیر فراوانی خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها