خبرهای داغ:
مشاور هیئت‌های مذهبی و مساجد شهردار اصفهان گفت: از صبح امروز جاماندگان پیاده روی اربعین در میدان امام علی(ع) گردهم آمدند و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان ابراز کردند.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۸۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

سید علیرضا خاتون‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان همچون سال‌های گذشته به منظور پُربارتر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی با همکاری دستگاه های دیگر از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئت های مذهبی، تجمعی با شکوه در میدان امام علی(ع) برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: در این مراسم که از ساعت ۹ صبح امروز (سه‌شنبه) افرادی که توفیق زیارت حرم امام حسین(ع) در روز اربعین نصیب آنها نشده بود، در این محل گردهم آمدند و مراسمی متناسب با شأن حضرت امام حسین(ع) برگزار کردند و عرض ارادت خود را به سومین امام شیعیان اعلام کردند.

مشاور هیئت‌های مذهبی و مساجد شهردار اصفهان از برگزاری ویژه برنامه «آیین به آیین» در تخت فولاد اصفهان خبر داد و افزود: این برنامه شبیه‌خوانی و پرده‌خوانی با همکاری موزه حمام رهنان روزهای ۱۰، ۱۱، ۱۶ و ۱۷ آبان‌ماه ساعت ۱۵ در تخت فولاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه آثار نقاشی و پرده خوانی نیز در موزه حمام علی قلی آقا از روز چهارم آبان‌ماه شروع شده است و تا ۱۵ آبان از ساعت ۹ تا ۱۷ آماده برای بازدید علاقمندان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها