فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان نمین گفت: نقطه عطف عزت و سربلندی انقلاب اسلامی در نفی سلطه و استبداد است و ما توانسته با گوش جان سپردن به فرمایشات مقام معظم رهبری به این مهم دست یابیم.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۱۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان گفت : نقطه عطف عزت و سربلندی انقلاب اسلامی در نفی سلطه و استبداد است و ما توانسته این با گوش جان سپردن به فرمایشات مقام معظم رهبری به این مهم دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان را روز استکبار ستیزی و مبارزه همه جانبه با استبداد و استعمار و در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار و استعمارگر در سال ۱۳۵۸ این مبارزه به نقطه قوت خود رسید.

سرهنگ دوم شاپور حسن زاده عنوان کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان برنامه‌های مختلفی در مدارس و شهرستان نمین برگزار خواهد شد که از جمله آنها، صبحگاه مشترک دانش آموزی با عنوان زنگ استکبارستیزی، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، دیدار با خانوداده‌های معظم شهدای دانش آموز شهرستان و برگزاری یادواره ۱۶ شهید دانش آموز شهرستان نمین همزمان با سراسر کشور می‌توان اشاره کرد.

ارسال نظرات