مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه نیکشهر:

پیاده روی اربعین زمینه باز ظهور حضرت قاﺋم(عج) و تمدن بزرگ اسلامی می‌باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه نیکشهر گفت: رعایت ادب در محضر اهل بیت(ع) باید مورد توجه قرار گیرد، فردی که عاشق باشد خواه یا ناخواه به ادب می‌رسد و نسبت به معشوق خود نگاه متفاوتی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۵۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، مراسم عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در محل حسینیه ثارالله شهرک مسکونی شهید معمار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سرحدی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با اشاره به اهمیت قرائت زیارت اربعین و همچنین زیارت مرقد مطهر حرمین شرفین افزود: امروز انقلاب اسلامی هرچه دارد مدیون سیدالشهدا می‌باشد و امروز پیاده روی اربعین زمینه باز ظهور حضرت قاﺋم(عج) و تمدن بزرگ اسلامی می‌باشد.

وی با اشاره به این مطلب که جوانان و نوجوانان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و باید فرهنگ عاشورا را زنده نگه دارندبیان کرد: رعایت ادب در محضر اهل بیت(ع) باید مورد توجه قرار گیرد،  فردی که عاشق باشد خواه یا ناخواه به ادب می‌رسد و نسبت به معشوق خود نگاه متفاوتی خواهد داشت.
 
حجت الاسلام سرحدی با بیان اینکه ادب و محبت با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند، عنوان کرد: فردی که نسبت به خداوند متعال ادب داشته باشد در قلب خود به جز تقوا و ایمان راه نمی‌دهد؛ ادب به پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) نیز مراتب مشخصی دارد که هر فرد با توجه به ایمان و اخلاص خود می‌تواند به این مراتب برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار