پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد:

13 آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است

سرهنگ حاجی در پیامی از عموم مردم خاصه دانش آموزان عزیز درخواست نمود تا در راهپیمائی یوم الله 13 آبان شرکت نموده و با شرکت خود در این راهپیمائی توطئه های دشمنان خنثی شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۷۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ دوم پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسج بهاباد به مناسبت یوم الله 12 آبان ماه روز دانش آموز پیامی صادر کرد:
متن پیام بدین شرح است :
سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت : روز سيزدهم آبان 1357 روز اوج تظاهرات و مخالفت دانش‌آموزان و دانشجويان عليه رژيم پهلوی بود. دانشگاه تهران كه از مدتی پيش به محل گردهمايی دانشجويان مخالف رژيم تبديل شده بود، در اين روز شاهد يكی از گسترده‌ترين تجمعات دانشجويان بود.
حاجی زاده تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره است، بخصوص آنکه چهارده سال بعداز تبعید حضرت امام (ره) در همین روز (13 آبان 1357) فرزندان امام و صدها دانش آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران و خیابان های اطراف با شعار "درود بر خمینی" و "مرگ بر شاه" پایه های حکومت را به لرزه در آوردند و با گلوله های مأموران شاه به خاک و خون غلتیدند. دانش آموزان همچون سایر گروه های ملت در اطاعت از فرمان حضرت امام (ره) که همه را دعوت به مبارزه بی امان با رژیم امریکایی شاه می نمود، سر از پا نمی شناختند و نجات اسلام را در پیروی کامل از امام (ره) سازش ناپذیر می دانستند. این طبقه جوان و فعال جامعه بحق یکی از ارکان و پایه های مهم انقلاب پیروزمند اسلامی بودند.
وی با بیان اینکه سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است گفت : شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشید. سیزدهم آبان زادروز انقلابی بزرگتر سالگشت تبعید بینانگذار جمهوری اسلامی و روز دانش آموز است. هر یک از این مناسبتها خودکافی است که نظرها را به خود برگرداند و دیده ها را خیره کند.
وی به پیام روز سیزدهم آبان اشاره کرد و گفت : یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند. روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند. پیام روز سیزدهم آبان به مسلمانان این است که: تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و فقط در پیش گاه خدا به کرنش بنشینند و تا همیشه زمان در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت ها سرتسلیم فرود نیاورند.
وی تاکید کرد: اهمیت 13 آبان در بین دانش آموزان نه فقط به عنوان یک واقعه تاریخی بلکه به عنوان نقطه عطفی که به رهبری امام (ره) مانع از انحراف جامعه از مسیر اصلی و دینی شد و با حفظ استقلال و آزادی به سمت و سوی الهی هدایت گردید باید تبیین شود.
فرمانده سپاه ناحیه بهاباد به برگزاری با شکوه تر راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت به منظور گرامیداشت سالروز این واقعه تاریخی، دانش آموزان و سایر اقشار مختلف مردم در روز یکشنبه مصادف با 13 آبان از ساعت 10 صبح در مقابل مسجد انقلاب بهاباد تجمع کرده و تا مسجد جامع شهرستان فریادهای استکبارستیز سرخواهند داد.
وی در پایان از عموم مردم خاصه دانش آموزان عزیز درخواست نمود تا در راهپیمائی یوم الله 13 آبان شرکت نموده و با شرکت خود در این راهپیمائی توطئه های دشمنان خنثی شود .
ومن الله التوفیق
احمد حاجی زاده – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد
ارسال نظرات
آخرین اخبار