یرهنگ سلمانی: شعار شهدا ایثار، شهامت و ازخودگذشتگی است و امروز شاخص شهید فهمیده و شهید حججی‌ها چراغ راهی است که ما مسیر حق را بشناسیم و در آن مسیر حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۷۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز درجمع خواهران دانش آموزان بسیجی مدرسه بنت الهدی بیان داشت: شعار شهدا ایثار، شهامت و ازخودگذشتگی است و امروز شاخص شهید فهمیده و شهید حججی‌ها چراغ راهی است که ما مسیر حق را بشناسیم و در آن مسیر حرکت کنیم.
وی افزود: ایجاد جریان تکفیری و داعش خبیث از حربه‌های دشمن برای مخدوش نمودن اسلام و نظام اسلامی است و بزرگترین هدف از بزرگداشت ارزش‌ها و نماد‌ها در جمهوری اسلامی عرض اندام نمودن در مقابل همین جریانات است و تجدید میثاق با، ولی امر مسلمین خواهد بود.
ایشان تصریح نمود: در آستانه چهلمین سال از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به شعار امسال باید به دشمنان ثابت کنیم که ما ایستاده ایم و توانسته ایم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریزاظهار داشت: امروز با نگاه به حق و دشمن شناسی کامل می‌توانیم مسیر حق را خوب بشناسیم و در این مسیر قدم برداریم.
ایشان در ادامه با اشاره به بحث نخبگی و نخبه پروری افزود: دانش آموز نخبه کسی است که علاوه بر کسب مدارج علمی در زمینه مسائل اخلاقی و اعتقادی به درجات عالی برسد و می‌تواند در این راه از سیره و روش شهدای گرانقدر از جمله شهید فهمیده الگوبرداری کند.
ارسال نظرات