فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید رفیعیا ن بهاباد :
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید رفیعیا بهاباد گفت :هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار"دانش آموز انقلابی – مدرسه انقلابی " برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۷۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد ، پاسدار احمد زینلی فرمانده حوزه بسیج دانش آمموزی شهید رفیعیان بهاباد با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی باید معرفت و بصیرت خود را افزایش دهند، تاکید کرد: بصیرت افزایی منجر به تجهیز نوجوانان و جوانان به اطلاعات و معلومات روز می شود که قطعا راهی برای مقابله با هجمه فرهنگی و توطئه های دشمنان است.
وی تصریح کرد: د ر طول دوران هشت سال دفاع مقدس دانش آموزان بسیجی در کنار دیگر رزمندگان نقش بسزایی در دفاع از مرز و بوم کشور داشتند و شهدای چون حسین فهمیده را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند.
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی بهاباد با اشاره به اینکه امروز نوع سنگر مبارزه با دشمن عوض شده است افزود: د ردوران هشت سال دفاع مقدس در عرصه سنگر سخت و نظامی با دشمنان می جنگیدیم ولی امروز در سنگر دیگر که به تعبیر رهبر معظم انقلاب شبیخون فرهنگی نام دارد، در حال نبرد هستیم که این امر نیازمند تفکر بسیجی و همچنین بصیرت انقلابی است.
زینلی شهید فهمیده را الگوی دانش آموزان عنوان کرد و با اشاره به نقش تشکل بسیج دانش آموزی، گفت: مقام معظم رهبری از بسیج دانش آموزی به عنوان تشکل امین نام برده اند .
وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون روحیه بسیجی و جهادی بوده که ما در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان ایمن کرده، بنابراین این روحیه باید حفظ و صیانت شده و در نسل های بعد نیز نهادینه شود.
شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس 156 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که ازاین شهدا تعدادی شهدای دانش آاموز بوده اند .

ارسال نظرات