مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در آینده نزدیک در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۷۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، عباسعلی دانافرمدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری اولین همایش ملیهویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در استان یزد گفت: این همایش از ۳۰ آبان ماه به مدت ۲ روز در محل برگزاری همایش‌های استان برگزار می شود.

دانافر با اشاره به اینکه این همایش باهدف هویت که شاه کلید سند تحول اسلامی است افزود: در ۶ قالب مقاله، فیلم کوتاه، قصه گویی، عکس، آوا‌ها و نوا‌های بومی و محلی و دکلمه خوانی برگزار می شود.

وی هویت، رشد و تعالی همه جانبه دوران کودکی، عناصر هویت و فرایند هویت یابی در کودکان دوره پیش دبستانی در بستر فرهنگ اسلامی ایرانی، بررسی و آسیب شناسی وضعیت کودکان ، نحوه بازنمایی آنها در الگو هویت اسلامی ایرانی را از محور‌های این همایش عنوان کرد.

دانافر گفت: مربیان، معلمان و اساتید کلیه دوره‌های تحصیلی دانشجویان، پژوهشگران صاحب نظران و کارشناسان شرکت کنندگان در این هماش ملی هستند.

اولین همایش ملّی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی با هدف ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی ایرانی در استان یزد برگزار می‌شود.
ارسال نظرات