برنامه های هفته کتاب در مرند اعلام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۷۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهران فرجی به تشریح  اهم برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان پرداخته و گفت: در هفته‌‌ کتاب این اداره برنامه‌های متنوعی خواهد داشت که از آن جمله می‌توان به برپایی نمایشگاه کتاب اشاره کرد.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه عرضه کتاب با تخفیف برای دانش آموزان و دانشجویان و عموم مردم که فرصت شرکت در نمایشگاه های  کتاب استانی را ندارند و همچنین آشنایی و نهادینه کردن کتاب در بین مردم شهرستان است.

فرجی اضافه کرد: از دیگر برنامه های این هفته می توان به زنگ کتاب اشاره کرد که با همکاری اداره آموزش و پرورش در مدارس شهرستان اجراء خواهد گردید و هدف آن شناساندن اهمیت کتاب و مطالعه برای دانش آموزان می باشد.

وی  از دیگر برنامه های این هفته را برگزاری جشن کتاب عنوان کرد که در آن مهد کودک ها با همکاری این اداره به اجرای برنامه شعر، نمایش و ... درباره کتاب خواهند پرداخت. 

فرجی همچنین از اجرای دوشنبه های کتاب خبر داد و گفت: در این روزها دانش آموزان مخصوصا کودکان مهد کودک ها در این جلسات شرکت خواهند نمود و هدف از آن نهادینه نمودن کتابخوانی از سنین بسیار پائین در کودکان می باشد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند ادامه داد: اجرای نمایش  توسط  هنرمندان این اداره درباره مطالعه و کتاب از دیگر برنامه هایی است که این اداره در هفته‌ی کتاب اجراء خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار