فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ گفت: امروز استکبار جهانی با تحریم و جنگ اقتصادی برعلیه ملت قهرمان ایران تلاش می کند 13 آبان را بی رنگ جلوه دهد.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۲۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی و اجرای بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان کوهرنگ به منظور هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و راهپیمایی 13 آبان در محل جلسات فرمانداری کوهرنگ با حضور کلیه مسئولین شهرستان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عزیز موسایی در حاشیه این جلسه در گفت‌و گو با خبرگزاری ما، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: امروز به برکت حضور فعال و بانشاط دانش آموزان ،آینده انقلاب بیمه شده و برای تداوم این راه نقش و اهمیت بسیج دانش آموزی نقشی ممتاز و بی بدیل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ، با توجه با شعار دانش آموز انقلابی و مدرسه انقلابی، ابزارکرد: که دانش آموزن با مجاهدت در راه دین، علم و بصیرت می تواند زمینه ساز قیام حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) باشند.
 
موسایی اظهار داشت: امروز رویارویی دشمنان با نمادهای ملی و روزهای مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی ، که در این روزها ملت ایران دست امریکا و استکبار جهانی را از کشور عزیزمان ایران قطع کرده است و نمادی برای بیداری کشورهای مظلوم دنیا تبدیل شده اند را ازمولفه های جدي جنگ نرم و نقشه هاي شوم دشمنان اسلام به‌خصوص استكبار جهاني است.
 
وی یکی از این نمادها را روز سیزده آبان برشمرد که در این روز اعتراض به کاپتولاسیون و تبعید امام خمینی(ره)در سال 1342 و کشتار بی رحمانه دانش آموزان در سال 1357 و تسخیرلانه جاسوسی امریکا توسط جوانان مومن انقلابی که ماهیت استکبارستیزانه اسلام ناب محمدی (صل الله علیه و آل و سلم) را جلوه ساز می‌کند.
 
این مقام مسئول افزود: امروز استکبار جهانی با تحریم و جنگ اقتصادی برعلیه ملت قهرمان ایران تلاش می کند 13 آبان را بی رنگ جلوه دهد.
 
موسایی در ادامه تاکید کرد: ملت ایران اعم از دانش آموزان و سایر اقشار مردمی در روز ملی مبارزه با استکبار بار دیگر مقابله اسلام ناب محمدی(صل الله علیه و آل و سلم ) با خوی طغیان گری و غارتگری و طمع ورزی و بیداری روح حماسه و عزت اسلامی و تحقیر استکبار جهانی را به نمایش خواهند گذاشت، و با لبیک به امام خامنه ای 13 آبان امسال استکبار جهانی در راس آن‌ها آمریکا زیر پای ملت ایران لگدمال خواهد شد.

وی برگزاری همایش پدافند غیرعامل ،عطرافشانی قبور مطهر شهداء، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموز، برگزاری نشست های فرهنگی اجتماعی،  کوهپیمایی، دو رهروان شهدای دانش آموز، مراسم روز 13 آبان، دیدار فرماندهان واحدهای پیشگام با فرمانده سپاه و مدیران آموزش وپرورش کوهرنگ، حضور سازمان یافته دانش اموزان در نماز جمعه را مهم ترین برنامه های اجرایی این هفته برشمرد.
ارسال نظرات