90 درصد جرائم حوزه فضای سایبری در لرستان کشف شده است

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان گفت: 90 درصد جرائم اتفاق افتاده در استان کشف و منجر به دستگیری و تحویل افراد متخلف به مراجع قانونی شده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۵۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسین نجفی امروز در جلسه پدافند غیر عامل لرستان اظهار کرد: بخش عمده فعالیت‌ها و تعامل‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حاکمیتی بیشتر افراد در حوزه سایبرانجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زندگی شهروندان با فضای مجازی آمیخته شده است، به‌نحوی‌که بسیاری از درآمدها و کسب و کارها در این محیط اتفاق می‌افتد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان از تشکیل «پلیس فتا» به منظور رصد و کنترل فضای مجازی در استان خبر و ادامه داد: مسائل امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بیشترین جرائم را تشکیل می‌دهد که به طور کامل توسط کارشناسان نیروی انتظامی رصد می‌شود.

نجفی بیان داشت: در حال حاضر آزمایشگاه‌های مجهزی با هدف رصد و کشف علمی جرائم در استان لرستان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به کشف 90 درصدی جرائم رخ داده در فضای سیابری در لرستان تاکید کرد: 90 درصد جرائم کشف و منجر به دستگیری و تحویل افراد متخلف به مراجع قانونی شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان بر لزوم افزایش کنترل و پایش تصویری در نقاط مختلف مرکز استان تاکید و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 64 دوربین کار پایش تصویری را در شهر خرم‌آباد انجام می‌دهد که البته بدون کیفیت و تجهیزات به‌روز بوده و نیازمند تامین امکانات هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار