اینک که مردم غیور، عزتمند و جوانان و نوجوانان پر نشاط و بصیر انقلاب اسلامی، مقدمات جشن بزرگ 40 سالگی انقلاب اسلامی را مهیا می¬کنند، 13 آبان ماه یادآور خاطره¬های تلخ و شیرین و صدالبته نماد روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را در ذهن¬ها متبادر می¬سازد.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۵۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

اینک که مردم غیور، عزتمند و جوانان و نوجوانان پر نشاط و بصیر انقلاب اسلامی، مقدمات جشن بزرگ 40 سالگی انقلاب اسلامی را مهیا می­کنند، 13 آبان ماه یادآور خاطره­های تلخ و شیرین و صدالبته نماد روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را در ذهن­ها متبادر می­سازد.

رخدادهای تاریخی 3گانه 13 آبان یعنی «تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال 43»، «کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 57» و «تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58» با هویت واحد نشان می­دهد، بازیگر اصلی هر سه حادثه، شیطان بزرگ، آمریکا و دشمنی کاخ سفید با ملت ایران بوده است.

13 آبان نماد فرو ریختن ابهت پوشالی آمریکا نزد جامعه بشری و پدیدار شدن و گسترش فرهنگ استکبار ستیزی و ضد آمریکایی در ایران و جهان است که موازنه قدرت و تصمیم گیری در منطقه را دچار چالش و تغییرات ماهوی کرد.

این بیانیه در ادامه زنده بودن و فراگیری شعار مرگ بر آمریکا در فضای ملی، منطقه­ای و حتی جهانی نشان از پویایی ندای ابراهیمی خمینی بت­شکن در روند حرکت ملت­های مظلوم و حق طلب است. پیام 13 آبان امسال، پیام «ماندگاری انقلاب اسلامی و کارآمدی آن و زنده بودن روح انقلابی­گری در مردم و جوانان» است، از این­رو نکاتی را محضر شریفتان تقدیم ­می­داریم:

  • دشمنان نظام اسلامی علی الخصوص آمریکای تروریست بالذات و سگ هار آن اسرائیل کودک­کش و نیز نوچه­های منطقه­ای آن بدانند که ما جوانان نظام اسلامی و دانش آموزان انقلابی و همه ملت ایران تا آخرین قطره خون، پای ارزشهای انقلابی و نظام دینی خود ایستاده­ایم و شما خواب آشفته براندازی این نظام الهی را به گور خواهید برد.
  • حال که امروز دشمن با شکست در عرصه­های مختلف، روی به یک مبارزه هوشمند در عرصه اقتصادی، فرهنگی و تروریستی آورده است، ملت ایران با افراشتن تابلوی آگاهی و بصیرت و پیروی از رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب، امام خامنه­ای (مد ظله العالی)، نقشه دشمن را نقش بر آب کرده و با برجسته کردن هویت انقلابی و دینی خود مشت محکمی بر دهان یاوه­گویان خواهد زد.
  • دولتمردان محترم نظام اسلامی بدانند که گزاره غلط «حل مشکلات کشور در گرو ارتباط با غرب است» دیگر رنگ باخته و با بی­تعهدی و لاابالی­گری آمریکا و نیز کشورهای غربی بیش از پیش نخ نماتر شده است. بر مسئولین گرامی فرض است که به جای صرف وقت و هزینه برای ارتباط با غرب و کسب رضایت آنها با تصویب کنوانسیون­های استعماری همچون FATF، با روحیه انقلابی­گری و تکیه بر توان و منابع عظیم داخلی راه اعتلا و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را فراهم نمایند.
  • ما دانش آموزان انقلابی و بسیجی متعهد می­شویم در راستای رشد علمی و دینی خود و در راستای کادرسازی طراز انقلاب اسلامی و جان سپاری در راه ارزشهای دینی و رهنمودهای امام عزیزمان، شب و روز نشناخته و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی با مطالبه­گری از مسئولین محترم، رهرو 36000 نفر شهید دانش­آموز باشیم. ان شاالله
ارسال نظرات