خبرهای داغ:
به همت لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام)؛

مراسم گرامیداشت روز 13 آبان در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور برگزار می‌شود

به مناسبت فرارسیدن روز دانش‌آموزوتسخیر لانه جاسوسی آمریکا مراسم ویژه‌ای با حضور مردم و نیروهای نظامی و انتظامی در شهر سیرکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۷۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر امام حسین (علیه السلام)، با توجه به فرارسیدن روز ۱۳ آبان، روز دانش آموزوتسخیر لانه جاسوسی آمریکا و به تدبیر جانشین لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) مراسم ویژه‌ای با حضور مردم نیرو‌های نظامی وانتظامی در شهر سیرکان برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار غظنفر حسامی جانشین لشکر امام حسین (علیه السلام) به برگزاری این مراسم اشاره و اظهار داشت: با توجه به تهدیدات پوچ و توخالی آمریکا ومشخص کردن زمان برای اعمال تحریم‌های جدید مراسم ۱۳ آبان امسال با یاری امام زمان (عج) با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) همچنان که در برابر تهدیدات سخت در کشور و منطقه جنوب شرق همیشه حرف برای گفتن دارد در مقابل تهدیدات نیمه سخت وفرهنگی نیز همیشه در صحنه است واین امر فقط در شهر ویا استان اصفهان خلاصه نمی‌شود.
جانشین لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) خاطرنشان کرد: رزمندگان این یگان تا آخرین قطره خون خود در حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده اند ومشکلات وتحریم‌ها وتهدید‌ها هیچگاه خللی در عزم آن‌ها ایجاد نخواهد کرد
ارسال نظرات
آخرین اخبار