خبرهای داغ:

بیانیه سازمان جامعه زنان کشور به مناسبت فرارسیدن 13 آبان

سازمان بسیج جامعه زنان کشور با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی"، از همه برادران وخواهران ايماني دعوت کرد تا با حضور حماسي خود در راهپيمايي روز۱۳آبان ولايت پذيري، دشمن شناسي و استكبار ستيزي خود را به جهانيان نشان دهند.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۸۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان کشور با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی"، بر این موضوع که یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست، تأکید کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان؛ قلب تپنده انقلاب شكوهمند اسلامي مردم ايران است كه تا ابد جان‌هاي آزادگان عالم را شور و شعور مي‌بخشد و همواره آنان را در خط سرخ مبارزه با ظلم و استكبار و مظاهر آن يعني آمريكاي جنايتكار و رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي نگه مي‌دارد.

سیزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و برگه ای زرین از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است. تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، یورش ددمنشانه مأموران رژیم پهلوی به تظاهرات دانش آموزان در 13 آبان 1357، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358، سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌ها؛ ویژگی "استکبارستیزی، استقلال طلبی و آزادیخواهی" ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی است.

از آنجایی که دشمنی استکبار جهانی در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران و مظاهر ظلم آنها، نه تنها بر ملت ایران بلکه بر جهانیان، روز و ساعتی خاص نمی شناسد و در همه زمان ها صادق است بر ما مسلمانان به ویژه زنان بصیر و آگاه جامعه اسلامی فرض است تا همیشه تاریخ مادامی که استکبار جهانی و ایادی او از نفس نیفتاده اند دست از مبارزه آشتی ناپذیر خود با آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنان بر نداریم وحامی مظلومان جهان باشیم.

از این رو سازمان بسیج جامعه زنان کشور باپاسداشت ياد وخاطره شهداي گران قدر عرصه مقاومت واستكبار ستيزي ملت ايران در مصاف با آمريكاي جنايتكار و رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي و تاكيد برفصل الخطابه بودن منويات ولي امر مسلمين مقام معظم رهبري امام خامنه اي عزيز(مدظله العالي)و ضرورت بازگويي مواضع وراهبردهاي جاودانه حضرت امام(ره) در قبال آمريكاي مستكبر از همه برادران وخواهران ايماني دعوت مي كند تا با حضور حماسي خود در راهپيمايي روز۱۳آبان ولايت پذيري، دشمن شناسي و استكبار ستيزي خود را به جهانيان نشان دهند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار