در هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد؛

نشست روشنگری دانش آموزان هنرستان کارودانش لردگان

همزمان با هفته بسیج دانشآموزی نشست روشنگری به همت حوزه شهید مدرس لردگان با حضور دانش آموزان هنرستان کارودانش نرجس خواهران لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۰۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دشمنی، دشمنان نظام و شیعیان در طول تاریخ و مبارزه جوانان با ایمان در مقابل آنها گفت: در طول تاریخ بارها شیعیان و مکتب آنها مورد هجوم قرار گرفت و هربار جوانان شیعه حسینی وار در مقابل آنها ایستادند و عزت را به دست آوردند.
امرالله کمکی افزود:آخرین حمله نظامی دشمنان به مکتب شیعه حمایت از داعش بود که قصد داشتند حرم اهل بیت را نا امن کنند ولی دشمنان اسلام باید بدانند که زمانی که حرم اهل بیت(علیهم السلام) در خطر است این امت اسلامی همانند شهدای مدافع حرم حاضرند از جان و هستی خود در راه حفظ این ارزش ها بگذرند.
وی تاکید کرد:در دنیای امروز تنها ملت ایران وارد این صحنه نشده بلکه  جهان اسلام برای نابودی دشمنان تکفیری وارد صحنه شده و جان خود را برای بقای اسلام ناب  فدا می کنند.
کمکی  با بیان اینکه راه و پیام شهدا همچنان زنده بوده و جامعه را به حرکت در می آورد گفت: پس از گذشت 40 سال همچنان انقلاب اسلامی ما در برابر تمامی دشمنان ایستادگی کرده و همیشه در صحنه بوده و حامی ولایت است. 
وی ادامه داد: اگرچه در سال های اخیر سختی ها، مشکلات تحریم ها و تهدیدها شرایط سختی را برای ما ایجاد کرده و آمریکا به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران بود اما این سختی ها به اندازه ای نیست که ملت ایران را از صحنه انقلاب دور کندو هیچگاه  ملت بزرگ ایران اسلامی با این بادها نمی لرزند و همواره در صحنه های انقلابی حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار