خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: به‌مناسبت هفته پدافند غیرعامل روز دوشنبه 14 آبان ماه اجرای مانور زلزله در سطح مدارس شهرستان و به صورت نمادین در آموزشگاه فاطمیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۱۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

مانور زلزله در مدارس نهاوند برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور نمایندگانی از ادارت شهرستان نهاوند در دبیرستان فاطمیه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند در این جلسه با بیان اینکه یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر دشمن است، گفت: پدافند غیرعامل یعنی مصونیت‌سازی و هدف از آن کاهش آسیب‌ها و افزایش بازدارندگی‌ها در مقابل تهدیدها است.

علیرضا غلامی غلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت پدافند غیرعامل افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، پدافند غیر عامل یک اصل می باشد که نباید به هیچ بهانه ای متوقف شود؛ بنابراین ما هم در راستای همین سخنان، با همکاری دیگر ادارات شهرستان در راستای عملیاتی نمودن برنامه های خود در این هفته تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در برابر هر نوع خطری است و فقط شامل جنگ نرم نیست، بیان داشت: پدافند غیرعامل آمادگی در برابر حوادثی مثل سیل، زلزله و ... را نیز شامل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: در همین راستا آموزش و پرورش با همکاری سپاه، هلال احمر و دیگر ادارات، در روز دوشنبه 14 آبان ماه اجرای مانور زلزله در سطح مدارس شهرستان را در دستور کار دارد که این برنامه به صورت نمادین در آموزشگاه فاطمیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات