سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: یازدهمین سوگواره عاشورایی هنرهای تجسمی «72 بغض بوم» همزمان با ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۱۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سید محمد حسین بلاغی با اعلام این خبر گفت: یازدهمین سوگواره عاشورایی هنرهای تجسمی « 72 بغض بوم» با حضور هنرمندان نقاشی، تصویرسازی و خوشنویسی در 26 صفر در تبریز برگزار می شود.
وی ادامه داد: حماسه عاشورا و مفاهیم انسان ساز مکتب حسینی بستری ناب برای تولید آثار فاخر هنری و ادبی به ویژه آثار فاخر تجسمی است.
بلاغی اظهار داشت: در این سوگواره فرهنگی عاشورایی، اساتید و هنرمندان رشته های نقاشی، تصویرسازی، خوشنویسی و نقاشی خط به زبان هنر و در قالب نقش و رنگ ضمن تولید آثار فاخر هنری با مفاهیم عاشورایی، عشق و ارادت خود را به ساحت اهل بیت نبوت ابراز می دارند.
وی خاطر نشان کرد: یازدهمین سوگواره عاشورایی هنرهای تجسمی « 72 بغض بوم» روز دوشنبه 14 آبان ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی سینمایی قدس حوزه هنری آذربایجان شرقی از ساعت 10 الی 18 برگزار می شود.
بلاخی تصریح کرد: هنرمندان و علاقه مندان جهت ثبت نام و حضور در برنامه فوق می توانند به واحد هنرهای تجسمی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 35552557 تماس حاصل نمایند.
گفتنی است، یازدهمین سوگواره عاشورایی هنرهای تجسمی « 72 بغض بوم» به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان و با همکاری دانشگاه نبی اکرم برگزار می شود.
ارسال نظرات