بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور به مناسبت روز 13 آبان ماه

سیزده آبان ماه صرفاً یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار است. بزرگداشت یوم الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با هدف اعلام برائت و بیزاری از دشمنان اسلام با محوریت شیطان بزرگ آمریکا و یزیدیان زمان، اسرائیل و آل سعود جنایتکار است.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۳۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، سیزده آبان ماه صرفاً یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار است. بزرگداشت یوم الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با هدف اعلام برائت و بیزاری از دشمنان اسلام با محوریت شیطان بزرگ آمریکا و یزیدیان زمان، اسرائیل و آل سعود جنایت کار است. در سیزده آبان، مردم ایران خود را باورکردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده­ای کج اندیش و کوته فکر هم، چون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست.

پیام ۱۳ آبان ماه حفظ وحدت ملی، استقامت، پایداری و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا است. فصل‌الخطاب دانستن منویات و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور از جمله در روند اجرای برجام و تحقق اقتصاد مقاومتی اقتضا می‌کند ضمن پاسخگویی به موقع و مقتدرانه به اظهارات مداخله جویانه و فریب‌کارانه مقامات آمریکایی و مصونیت‌سازی جامعه و افکار عمومی نسبت به خط نفوذ، تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های بالقوه و بالفعل ملی به گونه‌ای هوشمندانه در چارچوب نقشه راه ترسیم شده به کار گرفته شود تا دشمن همچنان ناامید و مغلوب اراده ایرانی باشد و ملت ایران در طول چهار دهه گذشته ثابت کرده است که هرگز صحنه حضور را خالی نمی‌گذارد.

جامعه بسیج مهندسین صنعتی به همراه سایر متخصصین متعهد، آزاده و دلسوز ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های ارزشمند حضرت خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور پرشور و گسترده در آئین‌ها و مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق ایرانیان با آرمان‌های امام (ره) و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و تاکید بر هوشیاری ملت با بصیرت و همیشه در صحنه اعلام می‌داریم و ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در راس آن‌ها استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و آمریکا؛ این جرثومه فساد را عامل اصلی گرفتاری‌های جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی می‌دانیم و به هیچ جریانی اجازه نخواهیم داد با طرح شعار‌ها و مسایل انحرافی و دروغین به اراده راسخ و عزم پولادین ملت خدشه‌ای وارد سازد، چرا که در دوران پسابرجام دسیسه نفوذ در کشور برای همگان آشکار شده و دولت و مجلس باید دقت لازم را در راستای تذکرات ناصحانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کار گیرند و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به هیچ وجه حاضر نیست به بهانه توافق بر سر مسئله هسته‌ای شعار «مرگ بر آمریکا» را کنار بگذارد، شعاری که بدل به نماد جمهوری اسلامی ایران شده است و تمامی ملل مبارز ایران اسلامی را به عنوان الگوی مبارزه خود قرار دادند.

سازمان بسیج مهندسین صنعتی از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه به ویژه قشر مهندسین صنعتی کشور دعوت نموده تا با حضور قدرتمند خود در این روز بزرگ که روز مبارزه با استکبار جهانی است شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند که این اقدام موجب دلگرمی و قوت قلب تمام مظلومان جهان خواهد شد.


                                                                                                                                                                                                                                   والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ارسال نظرات