مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد در جمع دانش آموزان بسیجی خواهر مهریز بیان داشت: ما در انتخاب مسیر حق و باطل دو حزب بیشتر نداریم: حزب الله و حزب شیطان که شهدای ما حزب الله را انتخاب نمودند و در این مسیر ثابت قدم ماندند و سعادتمند گردیدند.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۳۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام داوودی درادامه با اشاره به این موضوع که حزب الله و حزب شیطان از زمان خلقت آدم به وجود آمده افزود: شیطان از زمانی که از سجده بر آدم سرپیچی نمود بنیانگذار حزب شیطان شد و در طول تاریخ انسان‌های بزرگ زیادی را با فریب و نیرنگ وارد این حزب نموده است.
وی تصریح نمود: ذات حزب شیطان حقه بازی و نیرنگ است در حالی که حزب الله وصل به اهل بیت و خداست.
داوودی بیان داشت: امروزه حزب شیطان آمریکا و ایادی استکبار هستند که با صرف هزینه‌های گزاف و ایجاد شبهات اعتقادی در صدد فاسد نمودن ذهن جوانان متدین و انقلابی ما هستند، ولی با مقاومت و ایستادگی و بصیرت جوانان ما، راه به جایی نخواهد برد.
حجت الاسلام داوودی در ادامه با طرح این سوال که چرا شهید فهمیده، شهید فهمیده شد اظهار داشت: شهدای ما در دامن مادرانی تربیت شدند که با اشک بر امام حسین (ع) و عشق به اهل بیت (ع) فرزندان خود را تربیت می‌کردند و متاسفانه امروز دشمن با ایجاد شبکه‌های مبتذل ماهواره‌ای برآن است تا با فاسد نمودن مادران ما اعتقادات و بنیان خانواده‌های ما را مورد هجمه قرار دهد.
ارسال نظرات