رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۴۰ متحرک هجومی اردبیل گفت: آذر ماه امسال مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۵۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام بهنام امیری صبح امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل با بیان اینکه نهم آذر ماه امسال  مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در اردبیل برگزار می‌شود، اظهار داشت: در مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی بیش از 400 نفر از کارکنان ارتش حضور می‌یابند که این مسابقات نقش اساسی در ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد.

رئیس عقیدتی‌ سیاسی تیپ 40 متحرک هجومی اردبیل افزود: یکی از اولویت‌های اساسی عقدیتی سیاسی تیپ چهل هجومی اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی است که در این زمینه برنامه‌ها با همت فرماندهی تیپ 40 ارتش برنامه‌های مناسبی در دستور کار دارد.

امیری اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین کارکنان تیپ چهل ارتش هر هفته برنامه‌هایی برگزار می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های اساسی درصدد هستیم این برنامه‌ها را تداوم بخشیم.

وی تصریح کرد: تلاش دشمنان و استکبار جهانی برای جلوگیری از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ملموس است که با بصیرت و هوشیاری ملت ایران نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

رئیس عقیدتی، سیاسی تیپ 40 متحرک هجومی اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های اساسی دشمنان ایجاد جنگ نرم و فرهنگی است که در این زمینه سرمایه‌گذاریهای کلانی انجام شده و بی‌شک با درایت مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

امیری از اجرای طرح مصباح در تیپ 40 متحرک ارتش خبر داد و گفت: اجرای این طرح با هدف ایجاد بصیرت‌افزایی و تقویت سربازان در عرصه‌های مختلف و استعدادیابی انجام می‌شود.

وی از اجرای برنامه‌های مذهبی در ماه محرم خبر داد و گفت: در این ماه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات