رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با اجرای برنامه های متنوع در شش شهر شهرستان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۶۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد حسین پور در نشست خبری ۱۳ آبان در سالن جلسات اداره ارشاد اسلامی شاهرود با تقدیر از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار با اشاره به تشکیل ۱۳ کارگروه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از ۱۳ آبان شروع می‌شود تا دهه فجر ادامه خواهد یافت افزود: چاپ کتاب و برپایی نمایشگاه و جشنواره‌ها به این مناسبت اجرا خواهد شد که امام جمعه به عنوان ریاست این ستاد قرار دارد.
وی با اشاره به ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: با توجه به شرایط امروز جهان و منطقه حضور مردم دفاع از انقلاب و نظام است.
حسین پور با اشاره به تشکیل ۵ کمیته به مناسبت ۱۳ آبان خاطر نشان کرد: کمیته دانش آموزی و دانشجویی و فضاسازی و برگزاری مراسم را تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به روز دانش آموز و تبعید حضرت امام (ره) و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام که انقلاب دوم نام گرفت ادامه داد: توطئه‌های آمریکا فهرستش بصورت کتاب درآمده و روزی نیست که آن‌ها توطئه نداشته باشند و در همه زمینه‌ها دشمنی آن‌ها با ملت ایران آشکار است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه در سراسر کشور راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار با شور و شعور برگزار می‌شود گفت: مردم شاهرود هم در صحنه خواهد بود و شاهد حماسه دیگری هستیم و در شاهرود ۹:۳۰ مراسم شروع می‌شود از مسجد جوادالائمه به سمت میدان جمهوری و ساعت گل خواهد بود.
وی افزود: برنامه‌های ویژه در این مراسم اجرا خواهد شد که سرود‌های دسته جمعی و مداحی که بیشتر این برنامه‌ها توسط نوجوانان و‌جوانان اجرا می‌شود.
حسین پور با اشاره به راهپیمایی در سایر شهر‌های شهرستان گفت: در بسطام و بیارجمند و مجن و رویان و کلاته خیج از ساعت ۱۰ صبح مراسم شروع و سخنرانان ائمه جمعه این شهر‌ها خواهند بود.
وی با اشاره به برنامه‌های این مراسمات اظهار کرد: توزیع پوستر‌های مناسبت ۱۳ آبان در سطح شهرستان و در بخش فرهنگی، جزوه‌های تهیه شده که چرا مرگ بر آمریکا و چرا دشمنانی استکبار پایان ندارد و در بخش اجرایی هم دعوت از سخنان و مجری و قاری و مداح و نصب جایگاه توسط بسیج دانش آموزی انجام و همکاری ادارات در برگزاری مراسم دارند و همه چیز آماده این مراسم است.
وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم گفت: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که باید همه مردم در این راستا مشارکت داشته باشند چرا که تصور این است که این روز برای دانش آموزان است در صورتی که این روز ملی مبارزه با استکبار است.
وی با اشاره به نواختن زنگ ۱۳ آبان در مدارس افزود: اجرای نشست‌های بصیرتی در دانشگاه‌ها و مدارس و سخنرانی در تبیین این روز از دیگر برنامه هاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها