خبرهای داغ:

زندگینامه جهادگر شهید «حبیب الله بهرامی»

جهادگر شهید «حبیب الله بهرامی» از روستای بوجین شهرستان اسدآباد۶ تیرماه ۱۳۶۴ در خدمت‌رسانی به رزمندگان اسلام در جبهه‌های سر پل ذهاب به عنوان سنگرساز بی‌سنگر به درجه والای شهادت نائل شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۷۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

زندگینامه جهادگر شهید «حبیب الله بهرامی»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، جهادگر شهید «حبیب الله بهرامی» فرزند الله محمد متولد ۱۳۲۶ از روستای بوجین شهرستان اسدآباد که یک روستای نسبتا کوچک ولی دارای انسان‌هایی مذهبی و انقلابی و عاری از آلودگی‌های اجتماعی و فرهنگی است، متولد شد.

شهید «بهرامی» نیز یکی از بهترین مردان این روستا بود و دارای اعتقادی محکم به اصول دینی و احکام الهی بود.

وی به خاطر تعهد اجتماعی و انقلابی که در جامعه داشت به‌عنوان یکی از حامیان انقلاب و اهداف امام خمینی(ره) و برای خدمت به محرومین در نقاط مختلف به خصوص نقاط روستایی به جهاد سازندگی آن زمان پیوست تا دین خود را به جامعه انقلابی اداء کند.

وی یکی از نیروهای مخلص جهاد سازندگی بود و خدمت خالصانه‌ای در حوزه فعالیتش ارائه می‌داد؛ شهید «بهرامی» دارای اخلاق اسلامی و به دور از هر نوع غرور و تکبر بود و تواضع ایشان با نرمخویی که داشت قابل تحسین بود.

این شهید عزیز در تاریخ ۶ تیرماه ۱۳۶۴ در خدمت‌رسانی به رزمندگان اسلام در جبهه‌های سر پل ذهاب به عنوان سنگرساز بی‌سنگر به درجه والای شهادت نائل شد و پیکر پاکش در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت و روح پاکش به رضوان الهی پرکشید.

روحش شاد و یادش در دل‌ها جاودان و گرامی باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار