خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در سومین سالگرد شهید مدافع حرم؛ روح الله طالبی، امنیت موجود در جای جای جهان اسلام را مدیون شهدا دانست.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۰۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم گفت: اکنون که زائران اربعین حسینی گام در این راه می گذارند باید بدانند که مدافعین حرم با نثار جان خود، امینت را برای آن ها فراهم کردند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر باید شور، شعور و هدف این شهیدان را بشناسیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه آن ها باشیم چراکه شهدای مدافع حرم نسبت به حرمین تعصب و غیرت دینی داشتند و نمونه بارز استقامت و شهامت بودند به گونه ای که از فرزندان و خانواده خود گذشتند و در این راه با اهدا جان خود اسلام را برای جهان تضمین کردند.

سردار خرم خطاب به مردم اظهارداشت: در شرایط کنونی که دشمن از طریق جنگ اقتصادی در پی نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور است مردم باید با بینشی عمیق به این موضوع نگاه کنند و با اتحاد و پیروی از فرمایشات رهبری در این جنگ اقتصادی نیز پیروز شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران توسط مردم تشکیل شد و الان هم مسئولان کشور با اتکا به مردم و به خصوص قشر جوان باید مشکلات اقتصادی پیش آمده را حل کنند.

شهید روح الله طالبی اقدم در روز تاسوعای سال 1394 در کشورسوریه و شهر حلب به دست تکفیری ها به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها