خبرهای داغ:
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی تبریز، گفت: تعطیلی کارخانجات و بیکاری جوانان برازنده کشور نیست.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۰۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان افزود: در حال حاضر دانشگاه ها باید بر اساس نیاز جامعه آموزش دهند و دانشجو باید در عمل یاد بگیرد نه با چند صفحه تئوری خواندن و پای تخته سیاه رفتن چرا که در میدان عمل می توان کار کرد و به جوانان اعتماد کرد.

وی ادامه داد: من به جوانان افتخار می کنم، جوانانی که صاحب فکر، خلاقیت و ایده های جدید و طرح های خلاقانه خود را بر اساس نیاز کشور قرار می دهند .

پزشکیان با اشاره به پیشینه تاریخی تبریز اظهارداشت: ربع رشیدی یادآور شهر دانشگاهی است و برگزاری این مراسم نگاه ویژه به افرادی دارد که این خلاقیت ها و پیشینه غنی تبریز را می بینند، می فهمند و منتقل می کنند. چرا که ۷۵۰ سال پیش در اینجا شهر دانشگاهی وجود داشت که علم و دانایی و هنر و خلاقیت را به ۷زبان زنده دنیا آموزش می دادند .

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان کرد: فرهنگ و گذشته ما مملو از توانمندی است و ما برترین ها و بهترین ها را داشتیم و اگر ما دغدغه این را داشته باشیم که باز هم خودمان را به آن جایگاه برسانیم موفق می شویم.

ارسال نظرات