خبرهای داغ:
مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

پیش‌بینی صدور بیش از ۱۰۰ مجوز ایستگاه صلواتی در اربعین

مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از پیش‌بینی صدور بیش از ۱۰۰ مجوز ایستگاه صلواتی در اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۲۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹

پیش‌بینی صدور بیش از ۱۰۰ مجوز ایستگاه صلواتی در اربعین
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحسن میرهادی با بیان اینکه ثبت درخواست و صدور مجوز برای ایستگاه‌های صلواتی ایام اربعین در حال انجام است، اظهار کرد: تلاش داریم تا در روند صدور مجوز‌ها تسریع شده و خدمات بهتری در این ایستگاه‌ها به زائرین انجام شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰ مجوز برای ایستگاه‌های صلواتی شهر صادر شده است، افزود: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ مجوز برای تشکیل ایستگاه‌های صلواتی در شهر در ایام اربعین صادر شود.
مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم به صورت خودجوش تصریح کرد: برای اینکه خدمات لازم به این زائرین انجام شود ستاد‌هایی را در بلوار پیامبر اعظم مستقر خواهیم کرد.
میرهادی بیان کرد: از صبح روز اربعین ستاد‌ها فعال شده و خودرو‌های آتش‌نشانی در مسیر مستقر شده تا نظارت کامل بر روند تامین ایمنی زائرین داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه تمهیدات خدماتی برای زائرین مسجد مقدس جمکران اندیشیده شده است، افزود: سرویس‌های بهداشتی سیار و تانکر‌های آب آشامیدنی نیز در مسیر مستقر شده تا زائرین بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار