خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم مطرح کرد

پیش‌بینی استفاده بیش از ۱۴۰ هزار زائر از خدمات قرارگاه مردمی اربعین

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۴۰ هزار زائر از خدمات قرارگاه مردمی اربعین استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۴۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان ظهر امروز در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین ویژه اربعین که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به تامین زیرساخت‌های لازم در مصلی قدس برای اسکان زائرین اربعین اظهار کرد: طبق تجربیات سال‌های قبل امسال نیز شاهد حضور خیل عظیم زائرین در این مکان هستیم و زائرینی از کشور‌های مختلف دنیا در مصلی قم اسکان پیدا کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه روند اسکان زائرین با نزدیک شدن به اربعین بیشتر از روز‌های قبل شده است گفت: تا روز گذشته بیش از ۳۳ هزار زائر اربعین از داخل و خارج از کشور در قرارگاه مردمی اربعین در مصلی اسکان داده شده‌اند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم با تاکید بر اینکه تا روز‌های پایانی ماه صفر خدمت‌رسانی به زائرین ادامه خواهد داشت افزود: قرارگاه مردمی اربعین با همان کیفیت و کمیت قبل از اربعین تا زمانی که زائرین به مقاصد خود برگردند به خدمت‌رسانی ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به استقبال زائرین پیش‌بینی خدمت‌رسانی به بیش از ۱۴۰ هزار زائر اربعین در مصلی می‌شود گفت: خدماتی، چون اسکان، پذیرایی، خدمات بهداشتی درمانی، فرهنگی و تبلیغی به زائرین در مصلی ارائه می‌شود
ارسال نظرات