خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: خواب‌های ترامپ علیه ایران برای 13 آبان روز استکبارستیزی به طور حتم تعبیر نمی‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۶۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

خواب‌های ترامپ علیه ایران تعبیر نمی‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان اظهار کرد: همانگونه که رژیم صهیونیستی در جنگ 6 روزه با حمله به کشورهای همسایه مدعی بود که انتقام خیبر را گرفته ترامپ هم می‌خواهد انتقام تسخیر لانه جاسوسی را بگیرد.

وی با بیان اینکه خواب‌های ترامپ علیه ایران برای 13 آبان روز استکبارستیزی به طور حتم تعبیر نمی‌شود، اضافه کرد: داغ 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بر دل و قلب ترامپ مانده و رئیس جمهور آمریکا با تحریم درصدد انتقام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآو شد: یک زمان هم عنوان شد انقلاب اسلامی در کمتر از 2 ماه فرو می‌پاشد که این خواب‌ها تعبیر نشد.

وی ادامه داد: در پی تسخیر سفارت آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 58، دشمن می‌خواست با عملیات نظامی جاسوسان را آزاد کند که واقعه طبس رخ داد.

محمدی افزود: تسخیر این سفارتخانه موجب گریه جیمز کارتر رئیس جمهوری اسبق آمریکا شد با این وجود تلاش‌ها برای آزادی گروگان‌ها بی‌نتیجه ماند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امام راحل 13 آبان را انقلاب دوم برشمرد، اظهار داشت: بسیاری از سفارتخانه‌ها نظیر سفارت آمریکا دکه جاسوسی شده است.

وی در ادامه گفت: فلسفه واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) و اسارت خانواده‌اش، نقش‌آفرینی بروز این واقعه در تضمین دوام و بقای دین حق خدا است در غیر اینصورت امروز نامی از اسلام، قرآن و دین نبود.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: در محرم و صفر به خطبه های اثرگذار امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در بیدارگری مردم شام زیاد پرداخته نشده است که این غفلت جای تامل دارد.

وی افزود: شکل‌گیری وهابیت، جاهلیت، اتحادیه عرب و عهد و پیمان بستن با رژیم صهیونیستی نشأت گرفته از گوش دادن به تبلیغات مسموم در آن دوران و نادانی مردم نسبت به اهل بیت(ع) است.

محمدی ادامه داد: امروز هم عده‌ای با استفاده از بستر فضای مجازی اقدام به شکستن حرمت شیعه و زیر سوال بردن حقانیت دین مبین اسلام هستند.

وی گفت: باید مسایل کربلا و علت حضور امام حسین (ع) در صحرای نینوا و شهادت این امام و اسارت اهل بیت ایشان به درستی تشریح و تبیین شود چراکه این پیروزی جهانی موجب شکل گیری حماسه ای نظیر پیاده روی اربعین شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: باید خطبه های ائمه اطهار(ع) در طول سال به ویژه ماه های محرم و صفر نکته به نکته به مردم بازگو شود در غیر این صورت مردم گمراه شده تا جایی که هم اینک شاهدیم صفوف نماز جمعه خلوت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات