به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان بسیجی واحد‌های پیشگام حوزه ایمان در برگزاری نمازجمعه این هفته مشارکت فعال داشته و پیش از خطبه ها نیز یکی از دانش آموزان بسیجی سخنرانی کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۷۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و به همت حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود، دانش آموزان بسیجی واحد‌های مقاومت امیدان، پویندگان و پیشگامان بصورت سازمان یافته در نمازجمعه این هفته شاهرود شرکت کردند.
سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهرود ملکی فرمانده واحد پیشگام امام خمینی (ره) شاهرود بود که در سخنانی بر حضور دانش آموزان نسل چهارم انقلاب در صحنه انقلاب تاکید کرد و افزود: در راهپیمایی ۱۳ آبان دانش آموزان در کنار سایر اقشار مردم در صحنه حاضر می‌شوند و دشمنان را در مسیر فتنه‌گری خود ناکام می‌گذارند.
حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود نیز در خطبه های نمازجمعه هفته بسیج دانش آموزی را تبریک و یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی داشت و بر حضور دانش آموزان و نقش آفرینی آنها در جامعه تاکید کرد.
در نمازجمعه این هفته شاهرود، دانش آموزان بسیجی با لباس‌های بسیجی به دست اندرکاران برگزاری نمازجمعه در راستای اجرای برنامه‌ها کمک کرده و امید دباغی پور فرمانده واحد پیشگام شهید بهشتی به عنوان قاری و موذن نمازجمعه انجام وظیفه کرد.
در حاشیه نمازجمعه نیز بیانیه‌ای به مناسبت هفته پدافند غیرعامل نصب که شرکت کنندگان آن را به نشانه تایید امضا می‌کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها