مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر هماهنگی میان صداوسیما و سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: شما سطح بالا از قدرت هستید وباید مردم با نواقص و پیشرفت‌های سازمان پدافند غیرعامل از طریق صداوسیما آشنا شوند.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۲۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: در سه جای قرآن کریم تأکید شده که مسلمانان باید همواره در برابر دشمن آماده دفاع باشند.

وی با نقل حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در مورد اهمیت جهاد در برابر دشمن گفت: بر اساس این حدیث، تمام خیر و خوبی‌ها در سایه شمشیر و سیف بوده و باید مسلمانان همواره آمادگی خود را در برابر دشمن حفظ کنند، که نخستین آن‌ها آمادگی تجهیزاتی است.

مرجع تقلید شیعیان دومین آمادگی مسلمانان در برابر دشمنان را آمادگی مهارتی بیان کرد و افزود: انواع دیگر آمادگی‌ها، آمادگی اطلاعاتی و اعتقادی است، معنویت و اعتقاد وسیله‌ای بوده که در طول تاریخ در دست مسلمانان بوده  و به‌وسیله آن توانسته‌اند بر دشمنان غلبه کنند.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: خداوند هر پیامبری که برانگیخته در یک دست ابزار جهاد و در دست دیگرش کتاب قرار داده است، حتی امام عصر(عج) نیز با قدرت و شمشیر ظهور خواهد کرد.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری و آگاهی مسلمانان در برابر دشمن گفت: با مراجعه به قرآن ملاحظه می‌شود که آیات فراوانی در ارتباط با جهاد آمده، و در این آیات تأکید بر قتال و جنگ با دشمنان شده است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ابراز کرد: اسلام دین جهاد و فرهنگ بوده و مسلمانان باید در برابر دشمنان هوشیاری و بیداری لازم را داشته باشند، چراکه بنا به فرموده پیامبر اکرم(ص) دشمن بسیار دوست دارد که دشمن از سلاح‌های خود غافل باشند.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر هماهنگی میان صداوسیما و سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: شما سطح بالا از قدرت هستید و باید صداوسیما با شما هماهنگ بوده و مردم با نواقص و پیشرفت‌های سازمان پدافند غیرعامل از طریق صداوسیما آشنا شوند.

ارسال نظرات