فرمانده سپاه شاهرود در جمع بسیجیان روستاهای بسطام تاکید کرد:
در نشست صمیمی فرمانده سپاه شاهرود با شورای پایگاه های بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام بر توجه به طرح های اعتلای بسیج تاکید شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۳۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست صمیمانه فرماندهی و بازرسی سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا با فرماندهی و شورای پایگاه‌های شهید مطهری روستای ابرسج و مهدی صاحب الزمان (عج) محله قلعه میرزا سلیمان روستای گلستان بخش بسطام برگزار شد.
در این نشست‌های جداگانه که در محل پایگاه‌های بسیج این روستا‌ها برگزار شد، سرهنگ جواد عبیری در سخنانی با تقدیر از زحمات بسیجیان در اجرای برنامه‌های بسیج با اشاره به طرح اعتلای بسیج اظهار کرد: طرح اعتلای بسیج بر مبنای منویات رهبر فرزانه انقلاب و انتظارات ایشان از مجموعه بسیج برنامه ریزی شده است که باید به درستی دنبال و اجرا شود.
وی با تاکید بر محرومیت زدایی در روستا‌ها و طرح‌های سازندگی و اشتغال زایی در روستا‌ها خواستار توجه بسیجیان به این برنامه‌ها و اجرای اثرگذار و هدفمند آن در روستا‌ها شد.
در این دیدار‌ها سرهنگ دوم پاسدار محمدمهدی اسماعیلی گزارشی از فعالیت ابن پایگاه‌ها در سطح حوزه ماموریتی ارائه نمود و در ادامه فرماندهان پایگاه‌ها به ارائه گزارشی از فعالیت‌های پایگاه خود پرداخته و بر اجرای برنامه‌های ابلاغی با تمام توان و کمک سلسله مراتب تاکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها