فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:شعار مرگ بر آمریکا به یک شعار جهانی و شعار همه مردم آزادی خواه جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۵۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰

سرهنگ دوم پاسدار علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، با اشاره به فرا رسیدن روز سیزدهم آبان گفت: این روز تنها روز دانش آموز نیست بلکه در این رخداد مهم تبعید حضرت امام‌خمینی را داشته ایم و تسخیر لانه جاسوسی و کشتار دانش آموزان به دست شاه ملعون نیز در این روز حادث شده است.

وی با بیان اینکه سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و پاسخ به دشمنی های مستکبر جهانی یعنی آمریکا است، بیان کرد: این روزها شاهد یاوه گویی های رئیس جمهور این کشور و تهدید بر تحریم های جدید علیه ایران در روز سیزده آبان امسال هستیم که قطعا مردم در این روز جواب این سخنان بیهوده دشمن را خواهند داد.

رسولی با بیان اینکه در داخل کشور گاهی برخی می پرسند راهپیمایی های سیزدهم آبان‌ یا بیست و دوم بهمن ماه چه فایده ای دارد، ادامه داد: در جواب چنین پرسش ها باید گفت که شعار مرگ بر آمریکا به یک شعار جهانی و شعار همه مردم آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: همین شعارها، تجمعات و ایستادگی ها باعث شده که شاهد ذلت آمریکا باشیم به گونه ای که رئیس جمهور این کشور پیشنهاد مذاکره با حزب الله یمن را داده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه خاطرنشان کرد: چهل سال از عمر انقلاب میگذرد و در این سال ها به کرات ملت ما توسط دشمنان به خصوص دولت مردان آمریکا تهدید شده اند ولی هر بار نقشه های شوم آنها نقش بر آب شده است و در این باره رهبری هم بارها تاکید داشته اند که امریکا و دشمنان نمی توانند به ما سیلی بزنند بلکه خود آنها هستند که از ما سیلی خواهند خورد.

ارسال نظرات