سردار ابوحمزه بیان کرد: با حضور در راهپیمایی سیزده آبان وحدت و تعاونی را ایجاد کنیم ، که موجب انسجام اقشار مختلف جامعه شود و همچنین با مشت های گره کرده در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی بیایستیم و  توطئه هایی که در زمینه فشار اقتصادی، تورم و سایر موضوعات  برای ما ایجاد می کنند،آنان را دچار شکست کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۸۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سیزده آبان گفت: تا کنون کاری که در زمینه تحریم ها از دست آمریکایی ها و غربی ها بر می آمده است انجام داده اند و دیگر در این خصوص چیزی نمانده است که انجام دهند.

وی با بیان اینکه تحریم مجدد علیه ایران نتیجه ای برای آنها در بر ندارد، عنوان کرد: چرا که تمامی تحریم هایی که مد نظرشان بوده است به ایران اعمال کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: آمریکایی ها حرکت جدیدی نخواهند داشت و هر اقدام جدیدی را انجام بدهند به نوعی در گذشته تا کنون از سوی آنان صورت گرفته است.

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه  آمریکایی ها و غربی ها به شدت در منطقه غرب آسیا دچار شکست شده اند، تصریح کرد:همچنین در خصوص مسائل سوریه ، عراق و … دچار بحران سیاسی و تزلزل شده اند؛ بنابراین می توان گفت هم اکنون شرایط آمریکایی ها و ایادی آنها در منطقه به شدت متزلزل است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها در جهت اعمال فشار به ملت های مسلمان بود که در این زمینه نیز دچار شکست شده اند.

 این مقام مسئول ابراز کرد: اقدامات و تحرکات جهاد اسلامی که توسط مجاهدین غزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام می گیرد نشان دهنده قدرت مردم فلسطین و غزه است؛ غربی ها و آمریکایی ها در این زمینه دچار شکست شده اند.

 سردار ابوحمزه بیان کرد: بنابراین سیزده آبان امسال از شرایط خاصی برخوردار است و مردم باید به شکل گسترده و وسیع در این مراسم حضور پیدا کنند و با سر دادن شعار«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» تکلیف و وظیفه خود را به بهترین وجه انجام دهند.

 وی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: تا بتوانیم با حضور در راهپیمایی سیزده آبان وحدت و تعاونی را ایجاد کنیم که موجب انسجام اقشار مختلف جامعه شود و همچنین با مشت های گره کرده در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی بیایستیم و  توطئه هایی که در زمینه فشار اقتصادی، تورم و سایر موضوعات  برای ما ایجاد می کنند،آنان را دچار شکست کنیم.

ارسال نظرات