خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مردم نیکوکار این استان امسال در دو مرحله جشن عاطفه ها شش میلیارد و 10 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۲۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، افزود: امسال آذربایجان شرقی بعد از استان های فارس و تهران رتبه سوم را در جمع آوری کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه ها کسب کرد.                                                            

وی با یادآوری اینکه بخشی از کمک های مردمی در جشن عاطفه ها برای خرید مسکن دانش آموزان هزینه شده است، گفت: از مجموع کمک های مردم نیکوکار استان 868 میلیون تومان به حساب دانش آموزان نیازمند واریز شده است.                                                                                                                     

کلامی عنوان کرد: با کمک خیران نیکوکار  10 هزار و 694 بسته کامل لوازم التحریر قبل از بازگشایی مدارس  بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع شد که سرانه هر دانش آموز به طور میانگین 240 هزار تومان بوده است.

 وی با اشاره به اینکه امسال مراسم جشن عاطفه‌ها در دو مرحله و با شعار لبخند مهر بسته به مهر شما برگزار شد، تاکید کرد: در مرحله اول جشن عاطفه ها مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد در میادین و مصلاهای نماز جمعه کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.     

  کلامی ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها یازدهم مهر ماه سال جاری در تمامی مدارس استان آذربایجان شرقی برگزار شد و دانش آموزان کمک های خود را به صندوق های جشن عاطفه ها انداختند.                             

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با قدردانی از کمک های مردم و خیران نیکوکار به دانش آموزان بی بضاعت، افزود: مردم نوعدوست استان با شرکت در جشن عاطفه ها در سال گذشته سه میلیارد و 600 میلیون تومان به دانش آموزان بی بضاعت کمک کرده بودند.     

 کلامی تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون تلفن گویای 0968877، نرم‌افزارهای موبایلی «سکه» و «سنا» یا از طریق واردکردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت کمک های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

ارسال نظرات