فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه به مناسبت هفته‌ی بسیج دانش آموزی با خانواده‌ی شهید دانش آموز محرم اسماعیل زاده ملاقات کردند.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۳۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه، سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ به مناسبت هفته‌ی بسیج دانش آموزی با حضور در خانه‌ی مادر شهید، با خانواده‌ی شهید دانش آموز محرم اسماعیل زاده دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشتند و با طلایه داری در جبهه‌ها و تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا نمودند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه ضمن تقدیر از مادر شهید با دلجویی از وی بیان کرد: به واسطه حضور فرزند شما در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس امروز ما در امنیت و آسایش به سر می‌بریم و ما مدیون شما مادر شهید و خانواده‌های شهدا هستیم.

وی همچنین به اتفاق هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای صوغان با ادای احترام به مقام والای شهیدان، یاد و خاطره‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس روستای آشین را گرامی داشتند.


ارسال نظرات