فرماندار مرند:

ماندگارترین اثر 13آبان شعار مرگ بر امریکاست

فرماندار مرند با اشاره به اهمیت 13آبان در تاریخ انقلاب و دعوت مردم به حضور گسترده در آن در ضمن بیانیه ای گفت: ماندگارترین اثر 13آبان شعار مرگ بر امریکاست.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۵۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن بیانیه داود گرشاسبی؛ معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار مرند آمده است؛

سیزدهم آبان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، روزی سرنوشت ساز و پرخاطره است، این مناسبت مهم که سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روز دانش آموز است در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ، همواره به عنوان روز تقابل حق و باطل شناخته می شود که ماندگارترین اثر آن شعار مرگ بر آمریکاست. در واقع واقعه ۱۳ آبان به قلوب زخم دیده مؤمنان و خداجویان قوت بخشید و احساسی غرور آفرین را در آنان زنده کرد.

در بیان منزلت این روز بزرگ که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، همین بس که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، آمریکا را دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف می دانستند و می فرمودند: «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم .» و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی ) می فرمایند: « اگر عزتی هست، اگر رفاهی هست، اگر آزادی و استقلالی هست، در سایه ایستادگی مقابل استکبار جهانی است».

اینجانب ضمن تبریک یوم الله سیزدهم آبان به همه مردم شریف، صادق و فهیم شهرستان مرند  به ویژه دانش آموزان عزیز و کوشا ، از آحاد مردم شهرستان دعوت می نمایم تا بار دیگر با شرکت گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان، انزجار خود را از مستکبران اعلام کنند.

توفیقات روز افزون همه مردم انقلابی این شهرستان را از درگاه خداوند بی همتا خواهانم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها