خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی پژوهشی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 32 طرح به سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری ارئه شده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۵۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد عقیلی‌پور مسئول بسیج علمی پژوهشی  استان اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 32 طرح به سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری ارائه شده که این طرح‌ها جهت بررسی به کارگروه تخصصی حوزه مربوطه داده شده تا در صورت پذیرش مورد حمایت قرار گیرند.  

 

وی افزود: از تعداد 32 طرح ارائه شده سه طرح پذیرفته شده که مورد حمایت مالی بسیج علمی پژوهشی قرار گرفته است.

 

مسئول بسیج علمی پژوهشی خراسان جنوبی با بیان این‌که بسیج علمی پژوهشی به هر طرح کاربردی که در وهله اول مشکل خراسان‌جنوبی را حل کند حمایت خواهد کرد، گفت: به طرح های پذیرفته شده تسهیلاتی تا سقف 10 میلیون تومان به صورت بلاعوض طی سه مرحله داده می‌شود.

 

عقیلی پور با بیان این‌که در سازمان بسیج علمی پژوهشی جهت حمایت از طرح‌ها شرط سنی و مدرک تحصیلی ملاک نیست، تصریح کرد: سه طرح ارائه شده در سال جاری مربوط به استاد دانشگاه، دانشجو و طلبه است که مورد حمایت مالی قرار گرفته‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح کیف و کوله هوشمند اختراع حسین نیک‌کار از جمله طرح‌های مورد حمایت سازمان بسیج علمی پژوهشی است که این اختراع جزو 12 اختراع برتر بین‌المللی جهان شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خاورستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها