حجت الاسلام مسلم رضایی گفت: ملت ایران نقطه امید درخشان ملت های زیر ستم دنیاست.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۶۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در گفتگو با خبرنگار ما، بیان داشت: روز 13آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یاد آور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در  سه دوره مختلف رخ داده است.

وی افزود: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه  در سال 1343 و  13 آبان 1357که روز دانش آموز نام گرفت، همچنین تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358سه رویداد ماندگار در تاریخ ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران برابر نظام سلطه و استکبارجهانی می باشد.

رضایی گفت: حضرت امام خمینی (ره) در پیامی حرکت 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان را انقلاب دوم نامیدند که نشانه اهمیت این اقدام انقلابی است.

این کارشناس مسایل سیاسی اظهار کرد: 13 آبان نماد مقاومت، پایداری و ایستادگی ملت انقلابی ایران اسلامی می باشد و پاسداشت این روز تاریخی، یکی از وظایف نسل جوان انقلابی امروز و آینده است.

رضایی تصریح کرد: اگرچه در برهه های مختلف، برخی از افراد بریده از انقلاب و خسته از ادامه ی راه تلاش کرده اند تا با ترفندهای گوناگون، از درجه مقاومت ملت بکاهند؛ اما چراغ راه هدایت انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین است و رهنمودهای ایشان به عنوان نصب العین رفتار جوانان انقلابی و امت همیشه در صحنه مورد تاکید بوده است.

وی عنوان کرد: انقلابیون با تفکر اسلامی ممکن نیست از تعرض آمریکا وامثال آن خود را برکنار بدانند، اگر انقلاب اسلامی متعرض آمریکا هم نمی شد آنقدر فشار، حیله و خدعه علیه این نظام و انقلاب صورت می گرفت تا آنکه انقلاب را از مسیر اصلی اش منحرف کند.

این کارشناس مسایل سیاسی تأکید کرد: آمریکا که بر تخت امپراطوری زر و زور تکیه زده است نمی تواند در برابر رشد فکر ها و اندیشه هایی که پایه آن واژگون کردن تخت استکبار است، آرام بنشیند.

رضایی در پایان با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، ملت ایران را نقطه امید درخشان برای  ملت های زیر ستم دنیا خواند و گفت: مبارزه با استکبار جهانی وظیفه تاریخی ملت ما در راستای تمدن جهانی اسلام است.

ارسال نظرات